Vous consultez les archives du forum EclairagePublic.eu
You are not logged in.
Pages: 1
Hello All,
Tomorrow i go marriage.
Text means
I colour your life (My fiancée makes paintings and also the drawing on the card)
You give me light
Last edited by santaarnpaal-1 (2010-05-06 14:49:10)
Congratulations! That's a very good new. Usually, we tell about marriage that it's one of the best day of one life. I hope you sincerely that !!!
Mon Top 10: LCO77 - Z3 - ARO 2 - ESTORIL G - AL400 - NVA12 - RHC3 - SINTRA 1 - COMETE L - FURTIVE
Congratulations I wish you much happiness to you both and it lasts very long
I and (my wife) had a nice marriage yesterday.
Monday we go on honeymoon to Ireland for two weeks.
Hey, good news ! Happy to know that. Congratulation !
C'est chose faite pour moi aussi depuis deux semaines... dans le sud de l'Italie !
Bonne journée à tous.
Mon Top 10: LCO77 - Z3 - ARO 2 - ESTORIL G - AL400 - NVA12 - RHC3 - SINTRA 1 - COMETE L - FURTIVE
Et bien félicitation également. D'Italie tu as échappé à un mariage sous un temps exécrable en France.
Merci Lux'or! Oui, 37°C à l'ombre et encore j'ai eu de la chance, il faisait frais comparé aux autres jours de la semaine...
Last edited by Stradaluce (2011-07-30 13:22:33)
lol. En tout cas vaut mieux un bon 37° qu'un 19° avec du crachin breton comme ça a fait à Paris la semaine dernière.
C'est chose faite pour moi aussi depuis deux semaines... dans le sud de l'Italie !
Bonne journée à tous.
Félicitation!! beaucoup de bonheur a vous
Pages: 1